مامانا ۱۲۵۰تث ۲۹ هفته کمه درسته

۸ پاسخ

یه کوچولو
دکتر چیزی نگفت؟

نه عزیزم

یکم خودتو تقویت کن من خودمو بستم به پروتئین وبستنی وهرچی وزن میگیره بچه باهاش

من۱۴۶۰بود۲۹هفته و۴روز بهداشت میگفت کمه

ن خوبه

بله گلم یکم کمه

گهواره ک ۲۹ هفته رو زده ۱۲۰۰
مامانا هم همینجور زده ۱۲۰۰
خب رنج نرماله
ب هر حال لیدی میل بخور و کباب و آبگوشت شیر بادام

ن نرماله خوبه .۳۰ هفته ۱۲۰۰ یا ۱۳۰۰ نرماله

سوال های مرتبط

مامان آقا فراز😍 مامان آقا فراز😍 ۶ ماهگی
مامان 😘آرتین 😘 مامان 😘آرتین 😘 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس و🩵🩵 مامان نفس و🩵🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری