هیچی عزیزم نگرانی نداره وزن گیری اصلی جنین برای سه چهار هفته آخره
از الان نگران نکن خودت رو
برای ۲۹هفته وزن جنین بین ۱تا۱۳۰۰باید باشه
خوبه که الان
نه عزیزم خوبه که برا 29هفته
من ۳۰ هفته ۱۱۰۰ بود🫠💔
ن عزیزم منم ۲۹ هفته ۳ روز رفتم ۱۲۵۰ گرم بود
من ۲۸هفته رفتم ۱۲۵۰بود دکتر گفت خوبه و وزن گیری اصلی برای ماه هشت و نه هست
1200ک خوبه منم 29هفته رفتم وزنش 1200بود دکتر گفت وزنش خوبه
کم نیست
پودر لیدی میل بگیر هفته ای دو سه بار بخور
نگران نباش هفته ات که بیاد بالاتر بچه تازه میوفته تو وزنگیری
سعی کن دلستر و سمنو و حلیم و اینا بخوری البته اگر دیابت نداری عزیزم
دقیق چندهفته هستید؟
100گرم کمه پودر لیدی میل ندادن بهت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.