۲۹ هفته وزن بچه ۱۲۰۰ میگن کمه چیکار کنم 😔

۱۱ پاسخ

هیچی عزیزم نگرانی نداره وزن گیری اصلی جنین برای سه چهار هفته آخره
از الان نگران نکن خودت رو

برای ۲۹هفته وزن جنین بین ۱تا۱۳۰۰باید باشه
خوبه که الان

نه عزیزم خوبه که برا 29هفته

من ۳۰ هفته ۱۱۰۰ بود🫠💔

ن عزیزم منم ۲۹ هفته ۳ روز رفتم ۱۲۵۰ گرم بود

من ۲۸هفته رفتم ۱۲۵۰بود دکتر گفت خوبه و وزن گیری اصلی برای ماه هشت و نه هست

1200ک خوبه منم 29هفته رفتم وزنش 1200بود دکتر گفت وزنش خوبه

کم نیست
پودر لیدی میل بگیر هفته ای دو سه بار بخور

نگران نباش هفته ات که بیاد بالاتر بچه تازه میوفته تو وزنگیری
سعی کن دلستر و سمنو و حلیم و اینا بخوری البته اگر دیابت نداری عزیزم

دقیق چندهفته هستید؟

100گرم کمه پودر لیدی میل ندادن بهت؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان پناه🤱 مامان پناه🤱 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد