۲۹ هفته وزن جنین ۱۶۴۰ زیاده یا کمه؟

۱۶ پاسخ

ماشاالله
من ۳۱ هفته ۱۵۰۰

آری خوب اس
من ۳۱ هفته ۱۶۶۰ بود

سلام خوبی عزیزم .
منم سونو دادم الان ۱۶۱۰ بود
قندم نداشتم ولی باز برام نوشت گفت یه بار دیگه قند انجام بده .

شما قندت خوب بود ؟
نگفت انجام بده ازمایش قند

حداقل باید ۱۴۰۰ باشه

عالیه

منم همچیه می خورم قرص مکمل هم میخورم

سلام من ۳۳ هفته وزن بچه ام ۲ کیلو دکتر بهم گفته کم است؟

ماشاالله بهش عااالیه

ماشالله تپلیه

ماشالابهش،چیامیخوری در طول روز؟؟

اکه قندنداری عالیه ماشالله

عالیه😍✨

من ۳۲ هفته دیروز رفتم ۱۷۰۰ بود

عااالیه

ماشالا زیاده

ماشالا زیاده

سوال های مرتبط

مامان 😘آرتین 😘 مامان 😘آرتین 😘 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا فراز😍 مامان آقا فراز😍 ۶ ماهگی