ماشاالله
من ۳۱ هفته ۱۵۰۰
آری خوب اس
من ۳۱ هفته ۱۶۶۰ بود
سلام خوبی عزیزم .
منم سونو دادم الان ۱۶۱۰ بود
قندم نداشتم ولی باز برام نوشت گفت یه بار دیگه قند انجام بده .
شما قندت خوب بود ؟
نگفت انجام بده ازمایش قند
حداقل باید ۱۴۰۰ باشه
عالیه
منم همچیه می خورم قرص مکمل هم میخورم
سلام من ۳۳ هفته وزن بچه ام ۲ کیلو دکتر بهم گفته کم است؟
ماشاالله بهش عااالیه
ماشالله تپلیه
ماشالابهش،چیامیخوری در طول روز؟؟
اکه قندنداری عالیه ماشالله
عالیه😍✨
من ۳۲ هفته دیروز رفتم ۱۷۰۰ بود
عااالیه
ماشالا زیاده
ماشالا زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.