۵ پاسخ

اره عزیزم خیلی خوبه که پسر من 29هفته دنیا اومد وزنش 1/200بود اون دویست گرم هم باد بود چی بود خوابید بعد دو روز شد یک کیلو🥹

من 29هفته سه روز 1330بود که دکتر گفت تپله 😍

عالیه! من امشب سونو بودم بچم ۱۶۰۰ بود!

فکرکنم زیاده من طبق این جدول نگاه میکنم

تصویر

زیاد که نیس نرماله

سوال های مرتبط

مامان 😘آرتین 😘 مامان 😘آرتین 😘 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا فراز😍 مامان آقا فراز😍 ۶ ماهگی
مامان دلیل زندگیم مامان دلیل زندگیم هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی