خوبه من ۳۲ هفته ۱۷۰۰ بودم
اجیل و تخم مرغ ابپز
تخمرغ آب پز و آجیل
بادام روزی ۸_۱۰ میخورم.
بستنی هفته ای ۲_۳ تا اگر قند نداری.
تخم مرغ.
خوبه دیگ تا بیاد ۲۸۰۰ ۳ میشه
هرروز تخم مرغ ابپز یکی دوتا بخور خیلی تپلی میشه
نه خوبه
آجیل هر روز بخور.بستنی
تخم مرغ و اجیل و بستنی و شیر من خیلی خوردم .و نتیجه داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.