۹ پاسخ

خوبه من ۳۲ هفته ۱۷۰۰ بودم

اجیل و تخم مرغ ابپز

تخمرغ آب پز و آجیل

بادام روزی ۸_۱۰ میخورم.
بستنی هفته ای ۲_۳ تا اگر قند نداری.
تخم مرغ.

خوبه دیگ تا بیاد ۲۸۰۰ ۳ میشه

هرروز تخم مرغ ابپز یکی دوتا بخور خیلی تپلی میشه

نه خوبه

آجیل هر روز بخور.بستنی

تخم مرغ و اجیل و بستنی و شیر من خیلی خوردم .و نتیجه داد

سوال های مرتبط