۶ پاسخ

من 28 هفته 4 روز 1120 بود دکتر قرص ال ارژنین 500 با لیدی میل داد تو اگه ازمایش قند خونت خوب باشه بنظرم با یه مامایی یا بهداشتی مشورت کن بخر به هر حال پرونده هرکسی فرق داره

عزیزم خیلی پایینه صدکش حتما خوراکی خیلی بیشتر بخور

اول اینک خودتو چاق میکنه دوم اینک اگ قند داشته باشی نباید بخوری قندتو بالا میبره
دکتر ب منم گفت وزن بچه کمه تو ی هفته وزنشو بردم بالا تو تاپیک هام نوشتم ک چیکار کردم

من وزن بچم خوب بود از اول بارداری سالم خوری دارم سبزیجات و پروتئین و تخم مرغ و گردو و بادوم میخورم و ی تایمی هفته ای سه بار شام عدسی میخوردم

موز گردو خرما عدسی فرنی ابگوشت ماکارانی پروتئین حلیم بخور

من شنیدم لیدی میل فقط خودتو چاق میکنه تاثیر انچانی رو جنین نداره حلیم بخور ،تخم‌مرغ،ابگوشت،عدس پلو با گوشت،بادوم،سعی کن پروتئین زیاد بخوری

سوال های مرتبط