خانما وزن جنین تو ۲۹ هفته ۱۶۰۰ خوبه؟

۹ پاسخ

عزیزم دکتر بهت نگفت ازمایش قند بده؟
مال منم امروز انجام دادم ۱۶۰۰ بود گفت ازمایش قند بده یه وقت قند نداشته باشی .
ولی ده روز پیش قند دادم نرمال بود

الان باز برام نوشته ک انجام بدم قند نداشته باشم.

سلام ببخشید پسرتون چندکیلو بدنیا اومد

عالیییه

اره عزیزم هزارماشالا

سلام قشنگا😍
یه گروه داریم توی روبیکا می‌زنیم واسه خانومای که بچه دارن یا باردار هستن و یا اقدام هستن ک دور هم باشیم و از تجربه های هم دیگه استفاده کنیم میخای بیای همراهمون باشی؟
آیدی من توی روبیکا😍پیام بدین عضوتون کنم
pv_ba12🌸

عالیه..خداکنم نی نی منم هفته دیگه ک میرم سونو وزنش خوب باشه😍

عالللی

عالییییی😁

خیلی عالیه

سوال های مرتبط

مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان آراز مامان آراز روزهای ابتدایی تولد
مامان دلیار مامان دلیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ریـــ❤️ــحــانه مامان ریـــ❤️ــحــانه ۵ ماهگی
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری