عزیزم دکتر بهت نگفت ازمایش قند بده؟
مال منم امروز انجام دادم ۱۶۰۰ بود گفت ازمایش قند بده یه وقت قند نداشته باشی .
ولی ده روز پیش قند دادم نرمال بود
الان باز برام نوشته ک انجام بدم قند نداشته باشم.
سلام ببخشید پسرتون چندکیلو بدنیا اومد
عالیییه
اره عزیزم هزارماشالا
سلام قشنگا😍
یه گروه داریم توی روبیکا میزنیم واسه خانومای که بچه دارن یا باردار هستن و یا اقدام هستن ک دور هم باشیم و از تجربه های هم دیگه استفاده کنیم میخای بیای همراهمون باشی؟
آیدی من توی روبیکا😍پیام بدین عضوتون کنم
pv_ba12🌸
عالیه..خداکنم نی نی منم هفته دیگه ک میرم سونو وزنش خوب باشه😍
عالللی
عالییییی😁
خیلی عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.