خانما تو هفته ۳۱ وزن جنین ۱۶۰۰ خوبه؟

۱۳ پاسخ

اره گلم ،.هفته ای ۲۵۰اضافه میکنه و تو ۳۸هفته ب ۳ کیلو و بیشتر میرسه

سلام مامانا خوبین من داخل ۳۶هفته رفتم سنو دادم بچم ۲۶۰۰بود ریزه چکار کنم چ چیزایی بخورم وزن بچم تغییر کنع تا ۳نیم برهه

بچه از 32 هفته هنوز بع بعد رشدش بیشتز میشه تا الان داشته بدنش تشکیل می‌شده ماله منم 32 هفته 1700 بود گف خوبع

نه خوبع

من امروز رفتم سونو وزن. گفت وزنش۱۷۵۰

نه کمه

خوبه دیگ

یادمه پسر اولم ۳۰هفته ۱۵۰۰بود

من بیست و نه هفته و دو روز سونو دادم ۱۳۰۰ ولی صدکشو زده ۲۵ درصد و هم سونو هم دکترم گفتن وزنش کمه،ولی توی اینترنت نرماله😭

نرماله از نظر پزشکی

بنظرممم کمع ... حالا نمیدونم من تجربع ای هم ندارم گلم نظر خدمو گفتم

برامنم انقد بود

یکم کمه فکر کنم ۱۰۰ گرم شاید

سوال های مرتبط

مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان آراز مامان آراز روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان جیگارم مامان جیگارم روزهای ابتدایی تولد
مامان ریـــ❤️ــحــانه مامان ریـــ❤️ــحــانه ۵ ماهگی