۱۱ پاسخ

خوبه برا من ۱۰۶۰ بود اوکیه

نه خوبه

نرماله

نه خوبه که منم ۱۱۱۵ بود از شما کمتر

خوبه‌کی‌گقته‌کمه

نه‌خوبه که وزنش برای من ۲۷هفته کمتر بود
دکتر گفت خوبه

نه خوبه نرماله عزیزم
تقویتی زیاد بخور
آبگوشت مغزیجات ماهیچه بستنی
تخم مرغ صبحونه بخور

سلام عزیزم ن عالی بوده وزنش
من تو ۳۱هفته و ۲ روز ۱۷۵۹ بود

نه ماشالله خیلی خوبه مال من ۸۰۰ گرم بود

کم نیس که

من 28 هفته 1200 بود گفتن نرماله ک

سوال های مرتبط

مامان میران❤️ مامان میران❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین 🥹💞🧿 مامان ماهلین 🥹💞🧿 ۴ ماهگی
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی
مامان nilsa👶🏻 مامان nilsa👶🏻 ۹ ماهگی