چرا بالا چشم دخترم یکم سیاه و رگ های قرمز ؟

تصویر
۵ پاسخ

دختر منم همینه قشنگم

فک کن میگن میخواد مزه هاش رشد کنه

دخترمنم پایین چشم شه چیزی نیست

دختر منم همینه هیچی نیست

پوست اون قسمت نازکه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی
مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی
مامان Fandogh مامان Fandogh ۱۶ ماهگی