بتای 0/86 یعنی هیچی به هیچی؟
۱۴ روز تاخیر داشتم
برای چی اخه

۷ پاسخ

شما زدید هفته ۷ بارداری اینجا باردار بودید؟

سلام ببخشید میپرسم باردار بودی؟!

آزمایشگاه چی گفت

از استرس و هورمونا گاهی عقب میافته...

منفی

🥰سلام عزیزم بهتدرخواست دادم قبول نکردی

اره هیچی ب هیچی

سوال های مرتبط

مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا محمد و نقلی مامان آقا محمد و نقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Arkan مامان Arkan هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان مهوا🥰🎀👶🏻 مامان مهوا🥰🎀👶🏻 ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نازارَم💕 مامان نازارَم💕 هفته سی‌ویکم بارداری