سلام اینجا کسی حاملگی خارج از رحم داشته؟

۲ پاسخ

سلام من فردا عمل لاپاروسکوپی واسه بارداری خارج رحمی دارم برام دعا کنید. بتونم بچه دار شم 😥😥

اره من😞😞😞😞.

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته یازدهم بارداری