خانما گلابی رو بپزم بدم یا همینجوری؟

۳ پاسخ

اولشه بخارپز کنی بهتره

من امروز با سیب رنده کردم خورد
آبپز یا بخار پز اصلا نمیخوره

من پوره میکنم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان برسام💙 مامان برسام💙 ۱۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی