۷ پاسخ

ربطی نداره برای هر کس یه جوریه منم وقتی دخترمو باردار بودم همین جوری بودم خواهرم همیشه گرمش بود ماله اون پسر بود

منم شدیدا تب مبکنم احتمال پسر داده

سلام فکر کنم گرمی زیاد مال پسره

احتمالا پسر داری

دمای بدن بالا جنسیت معمولا پسره

برعکس من همش سردمه 😐

من دختری هسته خیلی گرمم میشد زیاد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلینا زندگیم مامان دلینا زندگیم هفته بیست‌وهشتم بارداری