۳ پاسخ

من اسانس هلو همین مارک میدم دخترم خوب میخوره قبلا دکتر براش نوشته بود بالا می‌آورد نمی‌خورد

من از این استفاده میکنم دکتر نوشته

تصویر

سلام بچم پوره سیب هم نمیخوره😫 چی بدم پس، بهش جودوسر و سیب میدادم دوست داشت ولی احساس میکنم چندتا دون زده حالا نمیدونم برای اونه یا برای فرنی و موزی بود که قبلاً میدادم نمی‌دونم چی درست کنم بخوره

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان مانیار 😍💙 مامان مانیار 😍💙 هفته بیست‌ودوم بارداری