به 10 روز تاخیر سلام

۴ پاسخ

خب برو آزمایش بده

بروتست بزن ان شالله ب حق همین روزای عزیز مثبت میشه 🤲🏻

من 18روز تاخیرداشتم تست زدم 😂خیلی جلوخودمو گرفتم تست نزنم چون حرف تست میزنم ماهای قبلش منفی میشود ک هیچ روز بعدش پریود میشدم

خب تست بزن...اگه بنا باشه مثبت باشی خب بدونی نبودی هم الکی خودتو معطل نکن خواهر

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🐣 مامان معجزه خدا🐣 هفته سیزدهم بارداری
ماهلین ماهلین قصد بارداری
مامان ھانا مامان ھانا هفته سی‌ودوم بارداری
خانم امیری خانم امیری قصد بارداری