اینو میتونید بخونید چی نوشته چه سنویی هست ؟؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

سونو آنومالی اسکن تاخیریه

حتی یه کلمه هم نمیتونم بخونم😅

سونوگرافیست من خیلی به این سونو اهمیت میداد
میگفت درسته ما اگر ناهنجاری رو تشخیص بدیم امکان سقط قانونی انجام بدیم اما در این سن خیلی از چیزهای بچه به طور تکامل یافته تری تشکیل شده و این باعث میشه روند دقیقی از رشدش رو مطلع باشیم

برا چی نوشته آنومالی تاخیری رو؟؟

آنومالی ۲۴ هفته ست عزیزم

سونو انومالی تاخیری

سونو انومالی. اسکن

فکر میکنم نوشته انومالی اسکن تاخیری

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان سام و فاطیما مامان سام و فاطیما ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گندم مامان گندم ۱۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهفتم بارداری