خانوما برای رشد و وزن نی نی کی باید بریم؟

۹ پاسخ

همین هفته۳۲

من ۲۸ هفته رفتم باز دکترم گفت ۳۴برو

منم اول32هفته رفتم

بستگی به نظر دکترت داره
من اول سی هفته اولی رو رفتم گفت ۳۴هفته بعدی

معولا ۳۶ هفته به بعد آخرین سونو هستش

من یکی تو ۳۰ هفته رفتم
یکی هم اخری دکتر برام نوشت تو ۳۶ هفته

میگن بهترین زمان ۳۲ تمام

دکترت باید بنویسه من سی هفته رفتم

الان ميشه بريد

سوال های مرتبط

مامان رادمهر💙رایان💙 مامان رادمهر💙رایان💙 ۵ ماهگی
مامان نهال خانوم🌱 مامان نهال خانوم🌱 ۲ سالگی