۸ پاسخ

ما ک یکسال گذشته هنوز هیچی ب هیچی😂

من از علائم بارداری فقط معده درد دارم دیگ هیچی ،اونم وقتی یدفولیک میخورم معده دارددارم مگ میشه فقط ی علائم باشه

خانما هفت هفته برم تشکیل قلب خوبه مشخصه ؟

من علائم خاصی نداشتم سینه درد شدیدتر از پریودی ، اعصاب بهم ریخته عین پریودی و درد تخمدان که معمولا قبل از پریودی نیس

۴روز بعدش

یک ماه بعدش

دردشدید پریودی.کمر درد...گرفتگی زیر شکم

من یک هفته ده رو بعدش

سوال های مرتبط

مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری