۴ پاسخ

ویواکیدز

رفلاکس شدید داره دکتر گفت پدیابست بده

منم پدیابست میدم بهتر و بدترش نمیدونم همچنان داره

من پدیا بست دادم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آرام مامان آرام ۸ ماهگی
مامان آرژین مامان آرژین ۱۴ ماهگی
مامان نیلای🫧 مامان نیلای🫧 ۱۲ ماهگی
مامان دانیال مامان دانیال ۹ ماهگی