۱۰ پاسخ

من ۴۰میخرم بعضی اوقات ۴۵.راستشو بخوای ارزونترمیخرم چون زودکوچیک میشه

سلام مامانا گلی😍😘
کانال تازه تاسیس ما البته در روبیکا
با توجه سخت وصل نشدن اینستاگرام
گروه ما ترجیح را بر این داد که در اپ ایرانی ادامه بدیم
کودکان خود را با خیال راحت ب ما بسپارید
تمامی اجناس زیر400 تومن
با معرفی ما به بقیه شامل ارسال رایگان شوید
برای عضویت درروبیکا به کاربری زیر پیام بدید
@Misbabadi

من اندازه ی خودش و جنس خوب میخرم که بدنش اذیت نشه ولی تعداد بالا نمیخرم .
دو سه دست و بعد اگر ماه های بعد ببینم کوچیک شده یا نیاز داره دوباره میخرم

یکم بزرگ تر می خرم ک باز بپوشه والا بعضی وقتا ارزون گیر میاد بعضی وقتا گرون

سایز بزرگتر مثلا واس یکسال و نیمگی ....بستگی داره هم قیمت هم کیفیت

سایزشو نمیدونم چندمیگیریم ولی لباس ارزون زود خراب میشه کیفیت نداره

من بیشنر فامیلا براش میخرن😊

من همیشه سایز خودش میخرم فوقش دو دست که یکی دوماه می‌ره اقتصادی هم میخرم

سایز بزرگتر میخرم
همینجوریشم یه ماه بعد واسش کوچیک میشه
من واسم مهمه صد درصد کتان باشه
مارک و قیمت و حتی شکلش مهم نیست واسم . فقط راحت باشه توش
فقط لباسهای بیرونش ممکنه یکم گرونتر دربیاد که تو عکسای یادگاری لباسهاش قشنگ باشه.

سایز ۳۵ یا ۴۵ به کیفیتش نگا میکنم نه قیمتش

سوال های مرتبط