۲ پاسخ

کم ابی تا میتونی اب بخور ، نترسمن هر دو بچم‌اینجور بودن یکی بعد از زایمان خوب شد یکی ماه اخر بارداریم

اصلا نمیدونم تینی ک گفتی چیه

سوال های مرتبط

مامان نیلا👼🏻 و آرن👶🏻 مامان نیلا👼🏻 و آرن👶🏻 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی