تیرکشیدن بعضی مواقع زیر شکم تو هفته من مشکلیه

۴ پاسخ

نه جان طبیعیه نگران نباش منم هستم فقط استراحت کن

فک کنم طبیعیه چون منم اینطوری ام یه دل درد ریزی ام گاهی اوقات میگیرم بعد ول میکنه

نه مشکلی نیست

نه عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد
مامان پنبه مامان پنبه هفته بیستم بارداری