۱۰ روز تاخیر و بیبی منفی 😑

تصویر
۱۳ پاسخ

اگر دوست داشتی من تو روبیکا گروه دارم فقط خانم های اقدامی هستند. میتونی راحت کمک بگیری عزیزم آیدی پیام بده لینک بدم

@Mmahla1۳۸۱

اخی عزیزم

منممم

آزمایش برو

من ۱۰ روز عقب انداختم ولی پریود نشدم حس پریودی دارم خیلی کمر و دل درد میخوام یه هفته دیگه برم کربلا چیکار کنم پریود بشم

من هاله میبینم

انشالله بزودی خدا دلمون شاد کنه خواهر

برا منم همینطور عزیزم با هشت روز تاخیر وبیبی منفی🥲

قبلا تاخیر داشتی یامنظم بودی؟

اصلا ناامید نشو موقعی که فکرشم نمیکنی سورپرایز میشی میدونم سخته عزیزم درک میکنم توسل کن به امام حسین

ان شاالله به زودی بیای خبربارداریتو بدی😍
تنبلی داری؟

هاله داره ک

انشالله که به وقتش مامان میشی دلم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
ماهور ماهور قصد بارداری
مانلی مانلی قصد بارداری