اسم دختر میشه پیشنهاد بدین 🥲

۱۵ پاسخ

من گذاشتم نیلا

ما اسم آنیسا🌱🩷رو برای دخترمون انتخاب کردیم😍🥰

من اسم دخترمو ماهلین گذاشتم😍❤️
ببین خودت چ اسمی دوست داری

پانیذ و ارغوان بنظرم خیلی خاص و قشنگه

بچه منو تا چهار ماه میگفتن دختره اسمش ارغوان بود الان دیگه گفتن پسره شد آرمین

من بین نیلا، نوا و آنیل، آذین و آترین گیر کرده بودم… آخرش نیلا رو انتخاب کردم…

مهرسا

منم تاپارسال نشنیده بودم

من دیانا رو انتخاب کردم🥰

اسم دختر من دایانا هست🤩

بچه من پسره ولی خب دختر بود میزاشتم گندم

من اسم دخترم رو ملیکا انتخاب کردم 😌 هرچقد میگردم جالبتر و بهتر پیدا نکردم

من میخام بزارم ایلماه

مهیسا

ماهلین

سوال های مرتبط

مامان گندم💕 مامان گندم💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان آنیا❤️‍🔥 مامان آنیا❤️‍🔥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان السا مامان السا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا و دلارا مامان زهرا و دلارا ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۰ ماهگی
مامان مهیاس مامان مهیاس ۵ ماهگی