خانوما درد واژن بعداز سزارین کسی داشته

۲ پاسخ

اره عزیزم من داشتم مخصوصا موقع دستشویی که خیلی شدتش بیشتر ولی الان اوکیه

فک میکنم عادی باشه

سوال های مرتبط

مامان Delvin مامان Delvin ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی