خانما شیرخشک آزاد 169هزارتومنه؟

۶ پاسخ

بچه رو عادت بده به شیر پاستوریزه چرا خشک میدی دیگه بزرگن پسرای ما ،روزی یک لیوان براشون بسه

آره ببلاک آزادش ۱۶۹ هست ولی سهمیه ای ۱۱۶هزار و ۹۰۰ بود فکر کنم

چرا ازاد مگه از رو کارت ملیش نمیگیری

بستگی داره چه شیرخشکی بخری. من نان رو دولتی ۱۳۰ میخرم آزاد ۱۹۰

بله درسته ۱۶۹ ببلاک

ترویتال ۲۱۶ تومن آزاد

سوال های مرتبط

مامان فندق خانم مامان فندق خانم ۲ سالگی
مامان دوتا کوچولو مامان دوتا کوچولو ۲ سالگی
مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی
مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی