#پوشک#شیرخشک
خانما ناهار چی گشتید

۲۲ پاسخ

مرصع پلو بود

سوپ گذاشتم

عدس پلو

ماکارونی

منم سوپ

ماش پلو

گوشت پلو

نازنین نیمرو😁

هیچی

هیچی نمی‌دونم چی بزارم 🫠

غذای محلی شوهرم اینا

خورش بادمجون

کباب تابه ای

از ماهیچه دیروز ناهار مونده
یه برنجم میزارم
حوصله غذا درست کردن ندارم امروز

ما الان بیدار شدیم😂🫠

ماهی توی فر با سبزی پلو

هیچی
من ک سرکارم ناهارم نداریم😅

من چون رژیم هستم
مرغ رو مزه دار کردم
با پیاز فراوون زیر و روی مرغ گذاشتم رو گاز تا با اب پیاز بپزه بدون روغن

ماکارونی

ولی مرغ میزارم

هنوز هیچی

استامبولی

سوال های مرتبط

مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی