ناهار چی میپزین؟
#فرزنداوری # شیرخشک # پوشک

۱۲ پاسخ

جوجه😍

قورمه سبزی

عدس پلو با ته انداز مرغ

میرزا قاسمی دارم

آبگوشت

حلیم انشا الله

قیمه گذاشتم

مرغ لونگی(آستارایی)

اسمش نمی‌دونم دقیق😅
پیاز و سیب زمینی نگینی سرخ میکنم گوجه میریزم یکم زرشک و شوید و ادویه
همه رو تفت میدم بعد برنج میریزم روش و آب میریزم میذارم دم بکشه

هنوز از جام بلند نشدم نمی‌دونم چی درست کنم که دخترمم دوست داشته باشه

هم گشنمه هم خواب میرم، پس الان میخوابم خودمو مهمون خونه مادرشوهر میکنم😂

ماکارونی احتمالا

سوال های مرتبط

مامان نوید مامان نوید ۲ سالگی
مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی