خیلی زحمت کشیدی عزیزم 😀 ولشون کن
خواهرشوهرمنم همینه..میرم خونش کلی کارمیکنم...امامیادازجاش بلندنمیشه...
یه بارهمشون خونمون بودن جاری دومیم کمکم میکرد بهش گفته بود براچی بلندمیشی بزارخودش کارکنه مگه نوکرشی
منم رفتم نشستم کنارشون باخنده گفتم حیف که مهمون هستین واحترام مهمون واجبه وگرنه هرکی رومث خودش رفتارمیکنم تابفهمن نوکرکیه وکلفت کیه
بعدساکت شد خودش بلندشدکمک کرد
من برا تولد بهار اینجوری شد
خیلی زیاد خسته شدم
ب همسرم گفتم دیگه دعوتشون نمیکنم
برا عیدم دعوت نکردم اصلا
فامیل شوهرآدمه زحمت میکشی براشون آخه
به به چه کردی تو حیف این زحمت هات
ای خواهر منم پری شب تولد پسرم بود خواهر شوهرم اومد نه سلام داد نه هم تشکر کرد هیچی هیچ هیچ بخدا دم جاریم گرم خدایی اون کمک کرد همش
بعضیا چشم دیدن خوشی و شادی و دورهمی بقیه رو ندارن
منظورم خواهر شوهرت نیس شاید مدلشونه توام رفتی خونشون کمک نده
نمیدونم ولی انگاری موزی بودن تو ذاته بعضی آدماست
اینم غذاهام بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.