تخم مرغ ۳ تا
شیر ۱ لیوان
بگینگ و وانیل و جوش شیرین نصف قاشق چای خوری
یه کوچولو زعفران برای رنگش
شکر ۱ لیوان
آرد دو لیوان
روغن سه چهارم لیوان
به ترتیبی که نوشتم باهم مخلوط میکنید و کم کم با همزن هم بزنید
بعد بریزید تو قالب یا قابلمه و بزارید توی فر
البته من روی گاز درست کردم توی فر روی کیکم خشک میشه
عالییییی 20
رخ کار عالی دستورشم حتماااا بزار
مگه میشه بد باش مادر زرنگ خانم 👏
وااای دلم خواست با چای تازه دم 😍
به به عجب کیکی
دستوررررررر
به به عالی
عالی عزیزم 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.