۸ پاسخ

تخم مرغ ۳ تا
شیر ۱ لیوان
بگینگ و وانیل و جوش شیرین نصف قاشق چای خوری
یه کوچولو زعفران برای رنگش
شکر ۱ لیوان
آرد دو لیوان
روغن سه چهارم لیوان
به ترتیبی که نوشتم باهم مخلوط میکنید و کم کم با همزن هم بزنید
بعد بریزید تو قالب یا قابلمه و بزارید توی فر
البته من روی گاز درست کردم توی فر روی کیکم خشک میشه

عالییییی 20

رخ کار عالی دستورشم حتماااا بزار

مگه میشه بد باش مادر زرنگ خانم 👏

وااای دلم خواست با چای تازه دم 😍

به به عجب کیکی
دستوررررررر

به به عالی

عالی عزیزم 😍

سوال های مرتبط

مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۲ سالگی
مامان آرتین مامان آرتین ۲ سالگی