۲۱ پاسخ

مبارکه ولی بااحترام مورد علاقه من نیست رنگش

مبارکه خوشگله
اینم رنگ‌موی مننن

تصویر

حس مسکنم پایین موهات یه رنگ دیگ میزنه بالا یه رنگ‌دیگ

مبارکه فقط فک کنم نوکشو باید کوتاه کنی به نظر اسیب دیده میاد

ارع قشنگه

عکس آبی نشون میده واسه همین خیلی ها میگن خوب نیس. مبارکه. قشنگه

عالیه این رنگ شسته بشه محشر میشه
مبارکت

اووووف چ ناناسه مبارکت عاشق این رنگم

مبارکت باشه عزیزم کدوم ارایشگاه رفتی

قشنگ مبارکت باشه من ارزومه موهام ب این پایه برسع لعنت ب کراتین

مباااااارک باشع خیلی خوشگله

مبارکه قشنگم
چقد شد

یکی از اقوام هست خیلی باهم کنتاک داریم هردو از هم متنفریم همیییشه موهاش دودیه برا همین حالم از رنگ مو دودی بهم میخوره😂

مبارک باشه عزیزم عالیه

ووووی چه نازه من عاشق یخیم

چه رنگیه عزیزم؟

مبارکه .قشنگ شده

نور يجوريه .مباركت باشه

اینم از بغل

تصویر

مبارکت باشه عزیزم خیلی خوشگل شده😘♥️

مبارکه چه رنگیه🤔🤔🤔

سوال های مرتبط

مامان نوید مامان نوید ۲ سالگی