۱۶ پاسخ

مبارکه آره خیلی نازه چقدم بهش اومده

خیلی ناز هم خودش هم لباسش

خیلی قشنگه تا حالا هرچی لیاس دخترونه تو گهواره دیدم مثل این شیک نبوده

چه دختر قشنگی

قرتی خانوووووم😍

موهاشو خیلی سفت بستی حس میکنم😪

عروسک مبارکت😘💋

بله قشنگم مبارکت

بله قشنگه

خیلی بهش اومده ماشاالله 😍😍

وای چه شیکه😍🫀

آی ننه 😍😍😍چه ناز این دختر خدا

فدات شم جوجه

عززززززیزززم♥️😍

عروسکککک😍

جون دل عروسک مبارکت باشه

سوال های مرتبط

مامان دلسآ مامان دلسآ ۲ سالگی
مامان نوید مامان نوید ۲ سالگی