۱۳ پاسخ

چرا دوتا شو ی رنگ برداشتی؟ مبارکش باشه خوشکلن

قشنگن مبارک باشه سوییت رو چند گرفتی عزیزم

سیوشرتشه چندگرفتی

ای جان مبارکش باشه سویشرت چند گرفتی؟

خیلی قشنگه گلم مبارک باشه😍🎈

خیلی خوشگلن

مبارکه عزیزم

مبارکش باشه خیلی قشنگه😍

مبارکش باشه عزیزم🥰🥰🥰🥰

از کدوم پاساژ خریدی عزیزم خیلی خشگله

مبارکه عزیزم

سویشرتش چقد خوشگلللللههعهههه مبارکههههه

مبارکش باشه خیلی قشنگه ♥️

سوال های مرتبط

مامان نوید مامان نوید ۲ سالگی