لباس عیدای پسرم قشنگن؟ 😍





#شیرخشک#پوشک#نوزاد

تصویر
۸ پاسخ

این طوسی ها هم توی سیسمونیش بود الان اندازش شده 😍

تصویر

اینم یه دست دیگشه

تصویر

بالاخره یکیو دیدم که لباس هایی که گرفته قشنگ و راحته
همه امسال رفتن کت جین گرفتن برا بچه هاشون 😑 نه راحته نه تو تن بچه ی کوچیک قشنگی داره 🤷🏻‍♀️

تو شادی بپوشه الهی😍

انشالله به شادی بپوشه عزیزم

عالیه عزیزم من برای دوقلوها مثل کفش ارسلان جون خریدم ولی کرمی گرفتم به لباساش بیاد

مبارک باشه عزیزم قشنگن💗

مبارک باشه

خوشگله مبارکش باشه ❤️

سوال های مرتبط