این طوسی ها هم توی سیسمونیش بود الان اندازش شده 😍
اینم یه دست دیگشه
بالاخره یکیو دیدم که لباس هایی که گرفته قشنگ و راحته
همه امسال رفتن کت جین گرفتن برا بچه هاشون 😑 نه راحته نه تو تن بچه ی کوچیک قشنگی داره 🤷🏻♀️
تو شادی بپوشه الهی😍
انشالله به شادی بپوشه عزیزم
عالیه عزیزم من برای دوقلوها مثل کفش ارسلان جون خریدم ولی کرمی گرفتم به لباساش بیاد
مبارک باشه عزیزم قشنگن💗
مبارک باشه
خوشگله مبارکش باشه ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.