۱۵ پاسخ

مبارکش باشه گلم
با احترام من دوست نداشتم

قشنگه اگه بلوزش سفید بود جذاب ترمیشد

خیلی قشنگه 😍

قشنگه
ای خدا کفشاااااش🥺😍

خوشگلن مبارکه

عالی مبارکه😍

خداااا چه قشنگ
چقدر از لباس لش و بیلر خوشم میاد

خیلی خوشگله
ب دل خوووش

قشنگن مبارکهه

ننهههه😘😘😘

عزیزم حضوری خریدی؟ خیلی بیلرش خوشگله. من که خیلی دوست دارم

مبارک قشنگه چند خریدی؟؟

آقای کوچولو مبالکت باشه

اوخودو مبارکش باشه

مبارکش باشه عزیزدلم

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۲ سالگی
مامان پارساو آیلین مامان پارساو آیلین ۲ سالگی