۱۱ پاسخ

قشنگع عزیزم
سلیقه من نیست

مبارک باشه عزیزم

خیلی قشنگه مبادک باشه

قشنگه من خوشم اومد مبارکه

اره قشنگه چ رنگی گذاشتی

قشنگه عزیزم مبارکت باشه به دل خوش ❤️💖

اینجوری که من میبینم دو رنگ شده

خیلی قشنگ شده دلم خواست

یکم دورنگ شده انگار

قشنگه عزیزم

قشنگه دودی گذاشتی روی موی طبیعی؟

سوال های مرتبط