#پوشک#تغذیه #کودک
خانما ناهار چی گذاشتین؟

۱۶ پاسخ

ب نام خدا
هیچ

برا خودمون دلمه برا دخترم کوکو سبزی

ناهار هیچی ولی شام الویه درست میکنم

آبگوشت

قیمه خواهم گذاشت😅

مرغ گذاشتم‌یخش اب بشه بعدش ببینم‌چکار کنم باهاش😄

خوراک لوبیا

بادمجون و برنج

خورشت لوبیا سبز

استانبولی درست کردم الان هم میخام سالاد درست کنم

سوپ جو

هیچی هنوز دارم فک میکنم

کباب تابه ای

من استانبولی می‌خوام درست کنم

برا خودم بادمجون برا پسرم ماهی برا شوهرم مرغ😂

هیچی اومدم خونه مادرم

سوال های مرتبط

مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی
مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی
مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی