#پوشک
#تغذیه
#کودک
خانما ناهار چی درست کردید؟

۱۳ پاسخ

پوست سیب زمینی رومیگیری بعدش

ماهی سرخ کردم، پسربزرگم نمیخوره برای اون مرغ وسیب زمینی

خوراک مرغ

دمپخت گوجه از دیروزم تهچین مرغ دارم

کلم پلو شیرازی

کباب دیگی با گوجه سرخ کردم

خوراک بادمجان

می‌خوام لوبیا پلو بپزم

هیچی هنو😂😪

مرغ سرخ کردم با سیب زمینی

قرمه سبزی دیروز مونده

استانبولی نهار
برای شامم میخوام سیب زمینی شکم پر درست کنم

شوید پلو با ماهی

سوال های مرتبط

مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی
مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۲ سالگی