خانما دستورشو میدین؟؟
بچه شیرخشک

تصویر
۷ پاسخ

مرغ رو میپزم با پیاز و چوب دارچین زردچوبه و نمک ، بعد از استخون جدا میکنم ریش ریش درشت میکنم ، بعد یه پیاز سرخ میکنم مرغ بهش اضاف میکنم ، نمک و فلفل و پودر پاپریکا و پول بیبر میزنم ، بعد سس مایونز و سس کچاپ و سس خردل میزنم هر کدوم ۱ قاشق ، بعد زیرشو خاموش میکنم میریزم تو نون ساندویچ پنیر پیتزا هم میزنم میذارم تو فر

مرغ ریش ریش شده کاهو پیچ پیازچه شیوید وذرت
بانون باگت محشر میشه

پیازوخلالی خوردمیکنم سرخ میکنم
سرخ ک شد مرغو اضافه میکنم(مرغم نواری برش میزنم)
میزارم قشنگ سرخ بشن وادویه میزنم
بعدش قارچ اضافه میکنم خودش اب میندازه سرخ میشه اخرم فلفل دلمه میریزم(اینم نواری برش میدم)
وقتی باهم سرخ شدن پنیرروش میریزم وزیرشوکم میکنم آویشنم میزنم وخاموش میکنم
باکاهووخیارگوجه خیلی خوشمزه میشه

مرغ رو بذار با هویج و سیر و پیاز و ادویه ابپز بشه
بعد ذرت و خیارشور و کاهو(کاهو سالاد سزار) اینا رو خورد کن آماده کن
مرغ ک سرد شد ریش ریش کن
قاطی کن
سس مایونز بزن و ادویه
نوش جان کن
پودر کره هم بزنی خوشمزه میشی

مرغ رو میپزم ریش میکنم دوباره تفت میدم با ادویه قارچ هم تفت میدم باهم مخلوط میکنم با ذرت نخود فرنگی چیپس خلالی و خیارشور و کاهو و سس باهم مخلوط میکنم

مرغ رو آب پز
ریش ریش کن
با خیارشور و گوجه و کاهو
سس قارچ هم میتونی درست کنی

سینه مرغ میپزم برش میدم میزارم خنک بشه
بعد قارچ ک آبش کشیده شده رو پیاز تفت میدم بعد قارچ می‌ریزم تفت میدم بعد مرغارو بعد زرت اضافه میکنم
ادویه هرچی دوسداری من پاپریکا آویشن نمک فلفل خیلی کم زرد چوبه پودر پیاز و سیر
بعد روش پنیر میزنم میزارم آب بشه
با خیارشور گوجه کاهو و چیپس خلالی یا چیپس ساده و نون باگت میخوریم

سوال های مرتبط

مامان دو آقا پسر🩵🧿 مامان دو آقا پسر🩵🧿 ۲ سالگی