۳ پاسخ

ولا من قبلش مزه دار میکنم میزارم رو تایم ۳۵ دیقه با ۱۹۰ درجه عالی میشه

بستگی ب مارک سرخ کن داره من الان مرغ مزه دار کردم با زعفرون پیاز نمک فلفل و سس ....چند ساعت بعد از مزه دار شدن می‌زارم تو سرخ کن رو درجه رست کردن می‌زارم همیشه فوق العاده لذیذ میشن

من اول اب پزش میکنم بعد میزارم تو سرخکن، چندباری همینجوری گذاشتم خشک شده

سوال های مرتبط