منم بعد ۱۷ روز تاخیر پریود شدم😐😐😐🥴😢

۸ پاسخ

چی خوردین پریود شدین؟

عه من فکر میکردم بارداری خیلی علایم داشتی


ان شاءالله ماه بعد

منم با دو روز تاخیر پریود شدم بااینکه حالت تهوع رو هرصبح داشتم تقریباً مطمئن بودم باردارم 😅ولی پریود شدم تنبلی تخمدان داشتم که با دارو برطرف شده بود،
دلم میخواد فقط بشینم وگریه کنم 🥹

حتما دکتر برو ببین علت تاخیرات چیه

حتما پیگیرشو برو دکتر

الهی😔
میدونم عزیزم انتظار کشیدن خیلی سخته،ولی تا میتونی قوی باش،از ته دلم برات آرزو میکنم خداوند بزودی دلتو شاد کنه و خنده از رو لبات نیفته،نا امید نباش،به خدا توکل کن که انشالله خبر بارداریتو بشنویم🤲🥰

تنبلی داری عزیزم

۱۷روز؟یعنی تست هم نزدی؟

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته ششم بارداری
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری
مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آلانور مامان آلانور هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان ۳ ماهگی
مامان ماندانا مامان ماندانا هفته نهم بارداری