خانم ها ۸ هفته ام کمردرد دارم طبیعی ؟

۵ پاسخ

اره داره جابازمیکنه فشارمیاد استراحتت بیشتر کن

منم خیلی کمر درد شدیدی داشتم خیلیییی شدید بود وایی🤦‍♀️ ان شاءالله هفته ات بره بالا بهتر میشی

کاملا طبیعی

آره عزیزم من از اولش دارم هنوزم دارم و امیدوارم دیگ کمتر بشه

بله گلم کاملا طبیعیه ،اما دکتر ها آدمو میترسونن و بخاطر هر دردی شیاف میدن

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آران وآرکان مامان آران وآرکان ۴ ماهگی
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 ۳ سالگی
مامان هلیاماماجوجه مامان هلیاماماجوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زهرا وتودلی مامان زهرا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری