این بیلر قشنگه برای تولد اریا؟
تم تولدش مینی ماله

تصویر
۱۲ پاسخ

آره عزیزم

عکاسی هم اتونی بری

لباس قشنگه ولی ندیده نخر چون اریا مثل پسرمن لاغره حس میکنم تو تنشون مثل تپل ها نشه

به نظرم خودتم یه لباس ساده و مینیمال بپوش باهاش عکس بگیر عمسا دونفرع تونم خوشگل میشه

اره خیلی ناز میشه.

خیلی شیکه

من این پیجو دارم

خوبه خوشگلهله منم ساده پسندم

به نظرم ی چیز خفن تر بگیر

ارع

اره قشنگه

اینجوریه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان رستا🤰 مامان رستا🤰 ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی