سلام خانوما توی ان تی میگن دختره یا پسر؟

۸ پاسخ

من 12هفته و 6روزم بود رفتم سه بعدی صددرصد گف

ب منم دکترم با قطعیت گفت حالا برم آنومالی مشخص می‌کنه

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

روش حساب کن برای من درست بود

برا من نگفت

به من احتمال داد و کاملادرست بود به نظرم بیشتر ب دکترت بستگی داره

عزیزم احتمالی میگن، انومالی قطعی میگه بهت

من ۱۲ هفته رفتم احتمال داد

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سبحان کوچولو مامان سبحان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۳ ماهگی
مامان کنجد🩵 مامان کنجد🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرکان👶🏻 مامان آرکان👶🏻 هفته سی‌ام بارداری