36هفته سونو دادم وزنش2800بود خوبه؟

۳ پاسخ

آره عزیزم استاندارده

اره عزیزم تا ۳ کیلو میشه خوبه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی👶🏼 مامان امیرعلی👶🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدنیکان مامان محمدنیکان ۱ ماهگی