۸ پاسخ

من رفتم سنو امروز بهم گفت ۲کیلوعه یخورده لاغره🥲🙁

منم امروز میرم سنو ۳۴ هفته و دو روزم بهت خبر میدم

۳۳ هفته ک رفتم ۱ کیلو و ۹۶۵ گرم

منم 2200بود

نرمال بنظرم خودم هنوز نرفتم سونو وزن

میگم‌توو سونوی قبلی چن هفته بودین چند بود وزن بچه ؟ ۱۸۰۰ واسه ۳۱ هفته زیاده یا کم ؟

خوبه عزیزم نرماله نینی منم دقیقا ۲۳۵۰ بود ولی من خیلی سونو میدم ژنتیکی میگن بچت درشت نیست نرماله

دقیقا همین بود

سوال های مرتبط

مامان آوینا و پسرم🍭 مامان آوینا و پسرم🍭 ۱۴ ماهگی
مامان پناه🫠💕 مامان پناه🫠💕 ۴ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی