مامانا شما هم لگن و بیکینیتون درد میکنه؟

۱۲ پاسخ

لگن اره

آره از خرداد ماه لگن دردم" دکترم هم گفته طبیعیه

اره یکم

آره 😫

ارع خیلی

خیلیییی بی نهایت🥺🥺😵‍💫

افتضاح

شدیداً درد دارم من

من از ۱۸ هقته🥲

خیلی

همش احساس میکنم استخون واژن ام الان میترکه البته که سونو رفتم گفتم طول سرویکس ام پایینه استراحت گفت بکنم

منکه خیلی

سوال های مرتبط

مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی