خانما من ک حامله نیستم چرا پریود نمیشم؟

۸ پاسخ

تنبلی
کیست

اگر دوست داشتی من تو روبیکا گروه دارم فقط خانم های اقدامی هستند. میتونی راحت کمک بگیری عزیزم آیدی پیام بده لینک بدم

@Mmahla1۳۸۱

شاید ضخامت رحم داری یا کیست یا تنبلی تخمدان یا بارداری

ترس استرس غذاها مسافرت و بیماری و داروها و.... هم میتونه تاخیر بندازه

منم تست منفی دوروز تاخیر شانس نداریم حداقل ی پریودی منظم داشته باشیم

خیلی دلیل داره تنبلی کیست بهم ریختگی هرمون ها

دوفامد خوردم همیشه نهایت تا ۵ روز میشدم .۱۰ روزه نشدم

چنروز تاخیری؟

سوال های مرتبط

مامان زیبای من مامان زیبای من هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان 🎀پناه کوچولو🎀 مامان 🎀پناه کوچولو🎀 هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری