اومدم سونو برای بقایا 🥲💔

۳ پاسخ

میشه تجربه سقطتونو بگید چطوری بود

منم گفتن پوچه امروز میخوام برم سونو مجدد اگه نبود باید سقط کنم🥺

انشالله به زودی خدا دل جفتمونو شاد کنه منم هفته ی پیش رفتم 🥲

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماه‌وخورشید🌛🌞 مامان ماه‌وخورشید🌛🌞 هفته بیستم بارداری